Monday, May 16, 2011

Sen o wykładzie na temat energetycznej natury człowieka.. « salontajemnic

sen ten przysnil mi sie w nocy z czwartku na piatek.. znalazlam sie w nim na pewnym spotkaniu poswieconym niezwyklym doswiadczeniom (spotkania z duchami, itp), a dokladniej to po prostu zmaterializowalam sie w pewnym momencie pomiedzy publicznoscia a dwojka osob prowadzacych.. zaciekawilo mnie szczegolnie  cos o czym mowila jedna z osob, pewna mloda dziewczyna.. wspomniala miedzy innymi cos o radosnym lesie pod wejherowem…………. . postanowilam wtedy zabrac glos i stalo sie cos ciekawego.. uslyszalam jak z mojego gardla wydobywa sie w jednej chwili kilka roznych glosow.. jeden przypominal doslownie bulgotanie wody.. udalo mi sie tylko krotko cos przekazac na temat energetycznej natury czlowieka gdyz zdziwiona mocno tym co mnie spotkalo.. przerwalam.. w tym czasie widzialam jednak cos w rodzaju przezroczystych kanalikow, ktore przenikaly moja glowe…

a wracajac do 'radosnego lasu' pod wejherowem to nie wiem dlaczego, ale mocno mnie to poruszylo.. choc mam wrazenie, ze takie miejsce w rzeczywistosci nie istnieje.. w przeciwienstwie do miejsca ktore przez wzglag na historie ktora sie z nim wiaze ciezko nazwac radosnym.. mam na mysli lasy piasnickie….